marți, august 09, 2011

DE CE CBEE?

Chiar că... De ce am ales să vin la o şcoală biblică, neacreditată, în care nu poţi da mită ca să iei examenul cu un amărât de 5?
De ce am stat ani de zile în şcoală să învăţ şi să nu mă mulţumesc să trec examenele cu minim 6 ci să doresc, influenţat de mediu şcolii, să fiu mereu cel mai bun? De ce am stat într-o şcoală nu 3 ci 6 ani în care m-am ales cu o pregătire aproape perfectă atât practică cât şi teoretică?
Vin dintr-un oraş universitar, Timişoara, şi am venit la Oradea, la Colegiul Biblic Est European, tocmai pentru că cineva mi-a ridicat astfel de întrebări.
Din 2005 până în 2008 am urmat cursurile secţiei Teologie-Educaţie creştină. În această perioadă am dobândit o găndire teologică echilibrată iar prin acţiunile practice ale şcolii mi-am descoperit şi dezvoltat multe din abilităţile cu care Dumnezeu m-a înzestrat. Între timp şcoala a deschis o nouă secţie, cea de Jurnalism-Pregătire media de care eram din ce în ce mai atras. Şi pentru că tot în jurul meu comunica prin media iar şcoala oferea multe resurse practice, am ales să urmez secţia de Jurnalism. Am învăţat de la oameni cu experienţa şi am avut parte de foarte multă practică: am scris articole, am fost operator imagine pentru emisiuni sau concerte, am realizat reportaje radio şi chiar am produs filme de scurt metraj. Am absolvit anul acesta şi în prezent lucrez ca operator imagine la Antena 1, în Oradea, iar în timpul liber mai scriu articole, chiar pentru publicaţii laice, fac design grafic sau tehnoredactare. Şi toate acestea fără o diplomă acreditată.
Aşa că.... de ce să vii la o şcoală în care să nu investeşti într-o diplomă ci să învesteşti în tine?

2 comentarii:

eu spunea...

asa e, good choice :)

Sami Miclea spunea...

foarte bine...ma bucur ca ai ales CBEE... salutari